Deși am mărturisit practic că îmi iubesc țara și o zic mereu că sunt patriot trebuie sa recunosc că există și multe cretinități. Nu fac decât sa îmi dau și eu cu părerea, ca mulți alții. Și îmi arunc părerile pe internet pe acest bloguleț.
În fine. Vreau să vorbesc puțin de Steaua. Da, echipa Steaua. Sau campioana fără nume mai bine zis. Este evident că este un subiect de actualitate. Deși Steaua este probabil unul dintre cele mai importante brand-uri românești, se pare că tot noi il distrugem. Am urmărit o partidă cu CSMS Iași și nu îmi venea să cred. Ghencea era goală(pardon celor 1000 de suporteri prezenți). În dreptul siglei steluței era un chenar gol, iar
în locul numelui apărea doar “Gazdă”. De cealaltă parte era sigla Iașiului și scria frumos “CSMS Iași”. Trist. Oare merită echipa care a câștigat UCL in ’86 si care e an de an in competițiile europene să nu mai aibă dreptul la identitate? Să fie categorisită un fel de “persoană non-grata”? Echipa care domină campionatul intern? Ne autodistrugem. Lent, dar sigur. Păcat. Bine ca vin generații noi. Dar cum mama dracului să le promovăm dacă nu avem voie? La o campioană anonimă? Trist. România trebuie să scape de corupție si garda veche. Dar asta voi mai aminti și mai tarziu. Deși nu aș putea sa scriu despre acest subiect strict. E prea mult. Prea mult de scris. Îmi e teama că aș uita să mai respir. Dar e ok, și așa, bătrânii sa aibă prioritate, doar ei sunt viitorul țării, nu? Să nu ne abatem de la subiect totuși. Păcat ca am fost afectați si în sport. Nu îmi amintesc cine a spus, dar îmi amintesc ce a spus: “Omul este cea mai periculoasă armă pentru om”. Și se aplică. O putem considera axiomă, deși observ ca tot e demonstrată. Din păcate.

