Această postare va fi ultima pe care o fac publică cu privire la ofensele aduse de către Cristian Ghingheș asupra mea printr-un articol de mare interes publicat pe site-ul său, kristofer.ro.

Ieri, 16.01.2015, acest individ a sărit asupra mea cu acuzații. Am comentat deja la cald printr-o postare publicată tot ieri, așa că nu are relevanță să mai comentez și astăzi. Am spus tot ce am avut de spus ieri. Astăzi insă, aș dori să le mulțumesc tuturor celor care m-au susținut. Trebuie să recunosc că este vorba despre un număr impresionant de persoane care au reacționat atât public, cât și în privat împotriva gestului și acuzațiilor aduse de catre acest personaj.

De aseară am primit un numar incredibil de mesaje de susținere, atât pe numărul meu de mobil, cât și pe Facebook, Whatsapp si Telegram, dar și e-mail. Mă bucură faptul că tinerii nu se lasă indobitociți și manipulați de ce se scrie în tot felul de articole. Mă bucură faptul ca tinerii au coloană vertebrală și o opinie clară asupra a ceea ce se întâmplă în societate. Mă bucură faptul ca numarul de persoane care m-au contestat pentru ceea ce s-a scris in articol este infinit mai mic față de cei care au contestat articolul. Prin acest incident s-a dovedit faptul că imaginea liceului nu a fost pătată, din contra, s-a dovedit că acest liceu este o instituție cu un colectiv foarte unit!

Vă mulțumesc vrănceni, tineri, prieteni, parteneri și chiar persoane pe care nu le cunosc și totuși îmi arată susținerea!

Aș dori să mai confirm ceva: nu am candidat la această funcție pe care o dețin pentru un obiectiv personal, am candidat pentru a obține niște rezultate frumoase care să fie in folosul elevilor și Colegiului Național Gheorghe Vrănceanu.

Din partea mea NU am să mai comentez ceea ce face acest personaj public și nici nu am să mai comentez pe acest subiect! Nu acesta este obiectivul meu.

Încă o dată, vă mulțumesc!

IMG_1723

