Dacă ești pasionat de street dance sau de stilurile de dans asemănătoare acestui curent ai ajuns pe pagina care trebuie. Sâmbăta și duminica asta am fost prezent la workshop-urile ținute de Lucian Enescu în galeria Cora, la Clubul de Dans Sportiv Adamas Bacău, în intervalul 10:00-13:00. Despre Lucian am scris și aici pe 3 mai.

work Lucianfoto:Lucian Enescu

Cu Lucian am colaborat prima dată la Movie Dance Contest *14, eveniment organizat de mine pe 3 octombrie 2014, la Teatrul Bacovia, alături de a mea trupă, Motion Dance Crew. Trecând peste asta, la workshop-ul lui Lucian au luat parte aproape 40 de cursanți cu vârste cuprinse între 11 și 15 ani. Pentru început, Lucian a făcut cunoștință cu toți și și-a prezentat cursanții și realizările lor, iar apoi a trecut la puțină teorie muzicală. De ce? Pentru a ajuta participanții la eveniment să înțeleagă mai bine ce se întâmplă. După ce a fost parcursă și această etapă, participanții au învățat o coregrafie de street dance predată de Lucian. Ora a decurs rapid, atmosfera a fost frumoasă iar cursanții au fost mulțumiți. În a doua zi, pe lângă ceea ce am zis mai sus, Lucian a organizat și un mini-concurs pentru participanți.

work.1

După finalul acestor workshopuri, am pus câteva întrebări participanților:

1. A fost primul wokshop la care ai participat?
2. Cum ți s-a părut atmosfera?
3. Ai vrea să te înscrii la cursurile predate de Lucian după această experiență?
4. Ai recomanda astfel de workshop-uri altor tineri de o vârstă cu tine?

Cel poreclit „Bubu”, unul dintre participanți, a zis că nu a fost primul eveniment de acest gen la care a participat, atmosfera a fost ok, zice el, dorește să se înscrie la cursurile lui Lucian și va recomanda și altora experiența trăită.

Teodora: 1.Da, a fost primul workshop;
2. A fost foarte frumoasă atmosfera;
3. Nu știu..;
4. Da, recomand!.

Bianca a răspuns în felul următor:

Da, a fost primul. Atmosfera a fost una plăcută, toate persoanele au fost prietenoase și m-am simțit bine. Da, aș vrea să mă înscriu deoarece este un profesor bun. Le-aș recomanda să participe pentru a se distra și a învăța multe lucruri legate de dans.

work3

Din punctul meu de vedere(și se știe că eu cam critic) consider că Lucian continuă să facă treabă bună și trebuie încurajat, așa că vreau să fiu primul care anunță următorul lui workshop: sâmbătă(4 iulie) și duminică(5 iulie) de la aceeași oră, 10 dimineața. Voi fi prezent și eu, din nou, pentru a vedea ce alte surprize ne pregătește. Așa că, vă invit pe toți cei care doriți, indiferent de vârstă! Dar nu uitați să dați join și pe pagina evenimentului 🙂

N.B.: Melodia pe care s-a făcut coregrafia se numește Iggy Azalea – Work;

work.2

