Au fost momente în care am considerat că Moise Guran chiar este unul dintre puținii oameni care se pot numi jurnaliști. În ultimul timp însă, a început să bată câmpii rău, iar eu personal, mă întreb: am fost eu tâmpit că îl ascultam/citeam, sau el a fost așa din totdeauna? 

  Foto:Moise Guran
Ca să vă explic ce mi-a pus capac: emisiunea lui de astăzi de la Europa FM, dacă nu mă înșel. Avea un topic pe care nu trebuie să îl dezvălui pentru că nu este relevant articolului, însă aroganța, greșelile gramaticale și modul în care vorbea cu simpli ascultători care intrau în direct să participe la dezbatere și să îi facă lui practic, rating, era deplorabil. 

De la “a aduce aport”(WTF?! Ești jurnalist sigur? Cu experiență?) la a ridica în slăvi blonde din politica noastră(irelevant cine-dar cred că doar una are soț primar în Voluntari), deși trebuie să fii obiectiv în astfel de situații, a ajuns inclusiv la ironizarea totală a celor care intrau în dialog cu el, live, prin telefon. 

Nu vreau să mă leg de faptul că sunteți din Vaslui, dar la voi ajung știrile mai greu, chiar așa înapoiați?

Citat exact. L-am notat pe loc. E doar un exemplu ales din multele ironii auzite. Ba mai mult, când o ascultătoare a venit cu argumente împotriva unei opinii pe care o susținea, acesta a spus simplu către colegii de la radio:”următorul telefon, haideți să sărim peste doamna”.

Am rămas scârbit că un om pe care îl credeam de nota 10 în domeniul acesta, și nu numai, poate să ajungă la un nivel în care pur și simplu dă pe afară aroganță și prostie pură. 

Nu sunt în măsură să judec eu persoane, să explic cuiva ce meserie să facă sau cum, pentru că nu sunt calificat momentan pe niciun segment, dar pot să îmi exprim opinia de ascultător, cetățean, șamd. 

Sunt complet dezamăgit că există persoane care (s-)au ajuns în halul acesta. 

România, trezește-te! 

