Mi-a apărut la News Feed pe Facebook o ultimă postare a domnului premier, Victor-Viorel Ponta. 

Sună cam așa: 

Mă bucur foarte mult că a fost adoptat noul Codul #Fiscal în forma propusă de #Guvern. Sunt convins că Președintele îl va promulga și de la 1 ianuarie vom avea unul dintre cele mai moderne coduri din #Europa, pentru care am muncit foarte mult.
Codul Fiscal reflectă viziunea de relaxare fiscala și de reguli moderne pe care noi o susținem și nu poate fi adoptat în orice context. Acum avem un moment economic și de dezvoltare bun, suntem în al patrulea an în care avem creștere economică și creșteri de încasări la buget!

Victor Ponta, premierul României 

Pe lângă #Hashtagurile care îl fac un politician modern, dânsul declară că avem și un cod fiscal modern pentru care a muncit foarte mult. Îmi e și milă. 

Problema si chestiunea pe care nu o înțeleg este alta: al patrulea an de dezvoltare și creștere economică, creșteri și încasări la buget, mărim salariile aleșilor, scădem numărul de aleși(se echilibrează și nu prea, calculul ăsta îl facem altă dată), dar încă nu avem autostrăzi, sistemul sanitar încă e la pământ(bine că legalizăm șpaga 🙂 ), bani pentru educație-hah, ce vise!-, iar fondul pentru pensii este la pământ(conform “Ziarul Financiar”, venituri pentru bugetul de pensii de 7,77 mld. de lei și cheltuieli însumate de peste 9 mld. de lei). 

După toate acestea, declarațiile cu nivelul excelent de trai continuă să apară. Ținta mafiei TV a guvernului continuă să distragă atenția audienței asupra acestor probleme și vin cu “anchete șoc” cu Bercea Mondialul și Mircea Băsescu, oamenii atacă tot ce văd pe micile ecrane, în aceste emisiuni de propagandă, iar aleșii sunt singurii care o duc bine. Nu mă leg doar de tabăra PSD-istă, pentru ca opoziția nu este mai prejos cu mult. Diferența se face însă în declarațiile premierului și a liderilor guvernanți, iar cifrele fantomă tot continuă să apară. 

  Foto: Facebook.com/VictorPonta

Liderii bagă mâna în foc că tot creștem din punct de vedere economic, că tot curge un fluviu cu bani la buget, că poporul mănâncă de parcă ar da mâine ortu’ popii, dar realitatea adevărată, e cea pe care o trăim și o vedem în jurul nostru, nu în declarații. Mă bucură scăderea TVA-ului, mă bucură promisiunile atinse de fostul USL, dar viața nu e totuși așa roz. Acum, stau și mă întreb: bugetarii care sunt nemultumiți, de ce înghit totuși minciunile acestea? Nu am să înțeleg acest aspect niciodată. 

Si banii de la buget, totuși, unde se duc? 🙂 

