Se apropie cu pași repezi campania locală din 2016, campanie în care se alege dintre candidați câștigătorul fotoliului de primar, dar și viitorii consilieri locali. Daca anul acesta am o speranță, cel puțin așa sper(vorbim de surse, nu abureli), campania de data trecută nu a fost tocmai “ortodoxă”. Ce bucuros as fi domnul Moșoiu să vadă că folosesc acest cuvânt, ortodox 🙂 . Dar să lăsăm deoparte glumele și să trecem la esența acestui articol.

Am primit niște informații foarte faine, despre campania trecută. Am un screenshot care spune cum a fost tratat un student care a colaborat cu Partidul Național Liberal, dar și un mail despre un elev(la acea vreme), care s-a bazat pe cuvântul dat de conducerea Partidului Social Democrat. Vorbim de filialele de la Bacău, nu din alte părți. 

Hai să vedem cum se face campanie la PNL, cu ajutorul tinerilor.

  
Bun, scurt și la obiect. Dar la PSD, se făceau jocuri? Se pare că da! Alt screenshot, avem aici. 

  
Îmi pare rău că nu știu dacă la PDL se făceau jocuri din acestea. Și îmi pare rău că nu am avut eu ocazia să fac așa ceva în campanie pentru vreun partid, pentru că era frumos de flagrant. Să vedem însă dacă se va mai proceda așa. Sunt tare curios 🙂 

Aveți grijă în ce intrați, pentru că tentația este mare, ca tânăr. 

