Un proiect de Consiliu Local ce va fi dezbătut la ședința aleșilor din 30 Septembrie ne arată că “Zilele Bacăului” va fi un eveniment organizat în acest an de către Teatrul Bacovia.

Bugetul evenimentului ar urma să fie de 300.000 de lei, din care 180.000 din fondurile publice. Restul sumei de 120.000 de euro ar urma să fie încasată de la sponsori. Mai multe detalii despre eveniment, programul și invitatul special, le găsiți aici.

După ce am văzut acest proiect, am stat și am gândit următoarea variantă, pe care culmea, o susțin: Anca Sigartău-candidat la Primăria orașului Bacău! De ce? Deși am criticat faptul că nu respectă în totalitate legile de la Theaterstock și netransparența banilor publici, precum și cheltuielile “la negru” către anumiți artiști, am reușit să văd ceva pozitiv. 

  • a organizat Theaterstock, un festival de teatru care a durat 16 zile; nu a fost chiar totul perfect, s-au încălcat niște legi, s-a mințit la un moment dat, dar a fost organizat un eveniment într-un timp scurt;
  • se organizează rapid, iar banii trag la proiectele ei; cine știe, poate dacă ajunge la Primărie face și strada Milcov și Ștefan cel Mare, piste pentru biciclete și probabil, cireașa de pe tort: autostrăzi; asta ca să aibă și un proiect mai mare 🙂 
  • vrăjește rapid Consilierii Locali! Acesta este un mare + pentru Dna Sigartău, astfel nu se va mai confrunta cu opoziția. Toată lumea va găsi înțelegere 🙂 
  • indiferent dacă își ia sau nu “partea ei” din aceste proiecte, măcar face ceva vizibil pentru acest oraș; momentan se fură fără să se facă nimic, deci ar fi un progres;
  • e o persoană care se axează pe cultură; poate dacă ar ajunge pe scaunul pe care a stă acum Romeo, ar putea și orașul ăsta să aibă cât de cât niște obiective turistice, minime.

În concluzie, eu chiar aș susține o astfel de candidatură. 

