Foarte des sunt întrebat care sunt personalitățile sau vedetele sau cum vreți voi să le numiți, pe care nu le suport. Băi, dacă ar fi să fim cârcotași și să o dăm pe bune am spune cam 95% din ceea ce înseamnă media la noi. Doar că acum discut doar două dintre persoanele pe care cu siguranță nu înțeleg cum reușesc să fie atât de apreciate de public.

1.Matei Dima aka BRomania

  

Nu înțeleg! Ce? Nu înțeleg nimic. Tipul este super deștept, a terminat două facultăți, e regizor și a trăit ceva timp în SUA, acolo unde a efectuat și studiile. Bun! Continuând, a avut succes cu câteva vine-uri, când abia apăreau prin America și s-a gândit să le aducă în România ca să fie primul și ca să câștige fani. Bun, e deștept, a confirmat! Dar stai…avem aici o poblemă. Are vine-uri de…prost. Efectiv, glumele lui sunt de cea mai joasă calitate. Sunt glume fără puțină esență, lucru dezamăgitor pentru un tip inteligent. Paradoxal, sălile de spectacol sunt pline deși face același lucru de fiecare dată…

2. Radu F. Constantinescu

  

Și ajungem la momentul în care primesc unfollow pe Instagram, block pe Facebook și multe comentarii acide din partea reprezentantelor sexului frumos, nu? Pentru că a venit vremea să critic un scriitor modern. Nu pricep acest fenomen, pentru că este într-adevăr un fenomen. A ajuns citit de extrem de multe fete, femei, dar în special tinere. Felul lui de a părea atât de sincer și de înțelegător, felul în care percepe el dragostea, femeia în general, precum și arta seducției, mă trimite de fiecare dată când încerc să citesc ceva cu gândul la un teatru ieftin pentru care am fost plătit cu un suc și 10 lei ca să asist 10 minute. Și tot nu-mi convine, cum ar veni. Dar tot ce văd în jurul meu e, culmea, extaz! Toată lumea îl comandă și toată lumea îl citește. Chestia asta mă face să cred că există o doză interminabilă de superficialitate ce a înghițit parcă Pământul. O să zică lumea că sunt frustrat/gelos. Nu, chiar deloc. Doar șocat.

P.S.: Eu aștept un ThE LiVE cu Bendeac. Hai mă, comentați! Știu că sunt nemernic…

