Am demisionat din CJE, deși mi-am spus că îmi voi onora mandatul pentru care am fost votat. Sarcina mea a fost aparent simplă: să apăr drepturile elevilor, adică să îi reprezint.

Din păcate am observat că preluarea mandatelor mele în Consiliul Elevilor a fost de fapt o mare minciună și totodată o misiune imposibilă. Nu poți lua decizii singur și nu poți decât să declari care sunt problemele. Nici presiuni nu ești lăsat să faci. Consiliul Elevilor este un organ consultativ, nu sindicalist, lucru pe care l-am sesizat din timp din fericire, motiv pentru care am și înființat Asociația Elevilor din Bacău.

Consiliul Elevilor te formează un viitor politician obișnuit cu anumite compromisuri, deși poți mereu să apări cu zâmbetul pe buze și să promiți. Din start minți, pentru că nu poți promite. Consultantiv, cuvânt de aur. Am semnat astăzi demisia, ca urmare a acestui scandal iscat chiar la unitatea de învățământ la care studiez. Nu pot să fiu lucrat de structura din care fac parte și nu mai pot să înghit aceste lucruri. Consider că joaca de-a demisia nu este o glumă, ci un semnal de alarmă! Cer tuturor reprezentanților elevilor ce fac parte din Consiliul Elevilor să își depună demisia, din datoria morală pe care o au pentru cei care i-au votat, care chiar și-au pus speranțe în această structură.

Mai jos, îmi las demisia, exact așa cum am promis. Adio CNE, nu prea ne-am iubit, dar te respect în continuare, deși nu te apreciez!

