Întrebarea de pe bezelele tuturor. Senzația pentru care trăim. Dorința. Trăirea. Nu există senzație mai puternică. Trăim să iubim și iubim să trăim. Simetrie! Dar motivul? Care ar putea să fie..? Femeia? Da, cu siguranță!

Fiecare bărbat are o muză a lui. O dragoste platonică care este împărtășită de două persoane compatibile. Nu mai contează aventurile puerile cu diferite dame agăgațate doar pentru formele generoase. Adevăratul răsfăț îl găsești în voluptările aprinse din nopțile târzii. Femeia este un dar, o flacără aprinsă din necunoscut. Dar o poți pierde. Și ea este totul. Mi-amintesc când vorbeam cu fosta mea, eram cu Bittman în cameră. I-am spus că n-am să mai iubesc până n-am să o găsesc. Apoi el m-a copiat. Imediat a scris asta în “Fără ea”. L-am lăsat să câștige faima. Doar suntem tovarăși. Dar, revin la dragoste. 

Mi-amintesc vremurile când încă eram timid. O dată mi-a zâmbit o fată. Blondă, nu prea înaltă dar nici scundă, zâmbet larg și atrăgător. M-am uitat în altă parte. Am început s-o sorb din priviri pe ascuns. Ne-am intersectat privirile și respirația mi s-a tăiat. Am evitat din nou să o privesc, apoi am plecat. Din răsputeri m-am străduit să o regăsesc. Timiditatea mea m-a făcut să o pierd. Pentru totdeauna. Ea este femeia, asta înseamnă. E muza mea. Momentul în care o privești și te privești. Nu mai există spațiu, timp, nimic. Sunteți doar voi. De atunci mi-am jurat că nu am să mai las pe nimeni să-mi scape. Nu am să las 50 de umbre ale lui Grey. Am să las 100. Ba nu, sunt nemilos, 101. Umbrele mele pe corpul ei, dragostea mea să-i rămână întipărită. Pentru că este totul. Ea este femeia. Este un glob de cristal nedescifrabil. Este firava dar puternică. Te iubește și te face să trăiești, nimic mai mult. Nici n-ai nevoie. 

ea torturata
Glumesc mă, nu-s în călduri. Am demonstrat doar că Radu F. Constantinescu e un scriitor mediocru. Pentru că asta pot scrie și eu și tu, toți. E foarte simplu. Știți ce urmează? Un alt mesaj în care sunt făcut “depravat” de către admiratoarele lui Radu 🙂 

