Astăzi, 1 Noiembrie, a fost lansată, după cum am mai scris într-un articol recent aici, platforma Inițiativa Băcăuană, care vine deja cu primele patru idei pentru orașul nostru. 

 foto: Marian Damoc 

 Așadar, cine dorește să se implice și nu e sigur dacă poate, îl asigur eu că echipa care a format Inițiativa Băcăuană este super faină, deschisă, cu super idei și sunt super oameni. Așa că nu încerca să eviți și nu mai ține ascunsă ideea ta pentru Bacău! 

  foto: Cristian Ghingheș 

Eu cred în ei cu tărie și chiar am să le fac unele propuneri interesante și beneficie, după a mea părere. 🙂 

  foto: Dorin Chirilescu 

Felicitări din nou pentru inițiativă lui Dorin Chirilescu, Cristian Ghingheș, Marian Damoc și Andrei Andronic! Abia aștept să văd primele idei și demersuri realizate! 
  foto: Andrei Andronic

P.S.: Pentru că au super demersuri, i-am inclus și la categoria #băcăuanide10


