Întreb și eu așa, timid, care vă este problema? Tot am auzit în ultimul timp comentarii ciudate și acuzații…cel puțin dubioase. 

Scriu rândurile astea ca să lămuresc câteva persoane(surprinzător, nu mă refer la adolescenții și elevii care mă citesc, ăia săracii n-au nicio vină, își dau și ei cu părerea rar și nici nu-i bag în seamă) care au început să arunce zvonuri și comentarii tâmpite, că ăsta este cuvântul, la adresa mea. Am auzit expresii care sună cam așa:” ăsta dacă tot e persoană publică(ha?), ce își tot pune poze care nu au legătură cu ceea ce face, pe Facebook?” 

  
Păi dragilor, vă lămuresc aici. Activitatea mea profesională, respectiv ceea ce scriu, reprezentarea elevilor și alte proiecte pe care le desfășor, nu trebuie să apară obligatoriu pe Facebook! Faptul că postez și aleg inclusiv această cale e problema mea. Faptul că îmi pun alte poze sau că fac alte postări, e tot problema mea. Activitatea trebuie să apară într-un anumit mediu, nu pe Facebook. Dacă am chef, merg în Piața Tricolorului în boxeri, mă pozez și pun pe Facebook. Uite așa, să mai comentați după. Și am să o fac! Poate de 1 Decembrie, poate cu altă ocazie, nu știu încă. Nu m-am gândit. Frustraților! Asta-i una. 

Alte persoane au comentat:”mai bine să lase consiliul(n.r.-încă eram în CȘE/CJE) și să-și vadă de Asociație, că oricum se implică în altă structură”. Păi nene, lasă-mă cu aceste comentarii că greșești enorm. În consiliu am reprezentat elevii, în asociație la fel. Ești frustrat că nu-ți are neamul loc în consiliu de mine? E problema ta, nu comenta aiurea. 

Alte persoane au spus să-mi văd de treaba mea că pe Facebook se postează doar viața personală și în niciun caz să postez vreun pamflet, ci doar purul adevăr. Asta mi s-a părut cea mai certină. Jur că am făcut o mică criză de râs. Uite că n-am chef să-mi postez viața personală, probabil. Mai mult, am să mă costumez în nazist și am să postez. Na, uite viața mea persoanală. 

Nu am înțeles și nu am să înțeleg niciodată postacii și celelalte persoane care aruncă atacuri puerile. Fraților, cred că aveți probleme mai importante de făcut decât să comentați eronat viața unui tânăr. 

Alții(cei mai proști postaci pe care i-am văzut) m-au acuzat că îmi pregătesc campania pentru alegerile locale din 2016. Asta mi s-a părut cea mai bună glumă. Nicio persoană nu are dreptul să candideze nici măcar ca și consilier local până la împlinirea vârstei de 23 de ani. Deci caz închis. 

Oricum, m-am distrat. Dar vă rog să stați în banca voastră. Sau mă rog, comentați, da’ e pierdere de timp.

