Da, un ONG apărut peste noapte, fără să transmită un ecou puternic al activității sale, dorește să facă o propunere legislativă în Parlament pentru înlăturarea singurelor structuri reprezentative din România: Consiliul Național al Elevilor, Asociația Elevilor din Constanța și Asociația Elevilor din Bacău. 

Acesta se numește “Bucureștiul Tinerilor”, iar membrii lor(până acum am descoperit doar unul, ce pare a fi conducătorul tribului) se laudă că reprezintă cu adevărat drepturile a mii de elevi. 

Eu de CNE am auzit, de AEC am auzit, AEBC a fost și ea mediatizață în presa națională, dar BT…serios? 

Părerea mea este că aceste jocuri sunt pregătite. După articolul de propagandă publicat pe site-ul “Fluierul.ro”, apare această inițiativă a unui ONG fantomatic și, mai mult, mi se pare că este o mișcare politică în spate. Asta doar datorită faptului ca omul care conduce BT, share-uiește pe Facebook postări ale Partidului Alianța Liberalilor și Democraților, condus de fostul premier, Călin Popescu Tăriceanu. 

  

Nu știu alții cum gândesc, dar cât timp ești reprezentant al unei structuri, nu cred că poți să ai o simpatie pentru un partid sau altul. Și nici nu cred că, fără o brumă de activitate, poți să ai atât de mult tupeu încât să faci propuneri legislative. 

Cum e, s-a găsit generația care să facă schimbarea și este atacată prin postaci, sau unii au impresia că pot obține o bucățică de cașcaval din partea acestei clase politice mizere? 🙂 

UPDATE: 

Nu se urmărește desființarea anumitor ONG-uri ci simplificarea procesului de a creea unul și dezvoltare unei rețele- Nastasa Alexandru

