Dacă la ID Fest 16 am auzit aproape non stop replica “mulțumiri speciale doamnei Anca Sigartău” și am fost revoltat(nu numai eu, desigur, Cristi a fost mult mai acid ca mine-foarte bine!) acum tare îmi pare rău că această replică nu-mi mai încântă urechile. 

Așa că, pentru că doamna merită, am să încep eu de această dată, mulțumirile. 

Mulțumiri speciale doamnei Anca Sigartău pentru un festival în care ne-a furat banii domnul Pandele(Theaterstock). 

Mulțumiri speciale doamnei Anca Sigartău pentru un festival “internațional” de Jazz, care după ce a păpat câteva fonduri, a încântat sute de scaune goale. 

Mulțumiri speciale doamnei Anca Sigartău pentru transparență de care a dat dovadă de-a lungul timpului. 

Mulțumiri speciale doamnei Anca Sigartău pentru faptul că, în loc să ia presa de partea ei, a încercat să o umilească și să o transforme în dușmanul ei numărul unu. 

Mulțumiri speciale doamnei Anca Sigartău pentru că a făcut Bacăul celebru din nou! Ceea ce nu a reușit Romeo Stavarache în 12 ani, a reușit doamna Sigartău în mai puțin de un an: Bacăul este celebru! A ajuns aseară la Pro TV! Și nu a intrat în vizor pentru orice, ci pentru latura culturală a Bacăului! Da, dar nu vă gândiți că e de bine. Ăia de la Pro TV au râs cu lacrimi aseară datorită greșelilor gramaticale și nu numai, găsite în proiectul depus de orașul Bacău(proiect manageriat de doamna Anca Sigartău-mulțumiri speciale!) pentru concursul de Capitală Culturală Europeană în 2021. 

Despre asta a scris și Ziarul de Bacău, aici, acum 3 zile

Concluzionând, mulțumiri speciale doamnei Anca Sigartău pentru faptul că nu ne lasă să trăim o viață monotonă! 

  
foto: Anca Sigartău

