Când scriam aici și în încă 2 articole despre imigranți, despre felul lor de a fi, despre posibile consecințe și despre soluția cel puțin idioată de a-i primi în Europa și de a cheltui bani pe capul lor, ați sărit pe mine tare de tot! 

Fără a face o trecere în revistă a acuzațiilor aduse la adresa mea, o fac pe încăpățânatul și îi atac eu pe cei care au spus că sunt tâmpit: băi, v-am spus eu? Ia spuneți, v-am spus că-s nenorociți? 

Zilele trecute au fost violate zeci de femei în Köln și Hamburg. De către imigranții săraci, care voiau pace și fugeau de războit. Imigranții ăia care veneau cu țigara în gură și care butonau lejer smartphone-ul(imagini transmise de Realitatea TV dacă nu mă înșel). Vai, săracii, fugeau de război! Sunt așa pașnici că violează femei. 

Probabil că următoarea teorie pe care o voi enunța o să pară și mai Science Fiction, dar o spun: oare cele 5 colete suspecte din apropierea biroului lui Merkel, nu au nicio legătură cu violul imigranților și mușamalizarea scandalurilor e către presa internațională? 

V-am lăsat cu imigranții. 

Pup. 

