Nu am să vorbesc despre 24 Ianuarie 1859 și nu am să țin vreo lecție scurtă de istorie. Am să vă arăt însă câtă ipocrizie zace în politicienii noștri. Am să vă arăt asta pentru că m-am săturat să vină încă o sărbătoare(atât de interes național cât și religios) și să apară pe Facebook și pe la TV fețele tuturor celor care ar trebui să ne reprezinte și să ne ofere un trai mai bun, cu un discurs făcut în grabă de un consilier, după un copy-paste de câteva minute de pe Wikipedia. 

1.Cristi Manolache

Domnul care zice una și votează alta e de departe câștigătorul topului politcienilor care se arată patrioți și iubitori de alegători în mijlocul diferitelor sărbători. Cea mai tare fază la dânsul e că, e cel mai original politician băcăuan. În loc să posteze alături de mesajul tradițional o poză ce marchează data de 24 Ianuarie, dânsul ne-a prezentat o poză cu look-ul său irezistibil. 

  
2. Cosmin Necula

Candidatul PSD la Primărie ne-a oferit câteva date informative clasice cu privire la evenimentul pe care-l sărbătorim și, a postat, un link cu Hora de la CNVA, din 2014. Hm, nu se face politică-n școală! 

3.Romeo Stavarache, Lucian Ciubotaru și Dragoș Luchian 

Duetul penelisto-masochist Ciubotaru-Luchian și fostul PNL-ist, primarul anchetat Romeo Stavarache, au postat aceeași imagine. Măcar textul a fost diferit. Oarecum. 

Dorian Pocovnicu ori a uitat de sărbătoare, ori nu i-au lucrat consilierii. Pagina lui a mai fost actualizată de vineri. Dubios.

BACĂU-activitate zero

Fiind tânăr băiet, orașul îl cutreieram azi în lung și-n lat, cu speranța că autoritățile au pregătit ceva pentru băcăuani. Pauză. Piața Tricolorului-coadă la “Irina”.  Pe scările Prefecturii-câteva candele arse, uitate într-un colț de la protestele din Noiembrie. Singurii care “au marcat” au fost câțiva polițiști care urmăreau un individ, cel mai probabil pentru o greșeală făcută-n trafic. Am colindat inclusiv străzile lăturalnice al orașului. Nimic. Un oraș mort, fără activitate, decât pe Facebook.

Gustul amar a fost ușor alinat de steagurile de pe stâlpi, care fluturau cele trei culori. Mi-a plăcut imaginea, dar acestea stau de la 1 Decembrie, deci probabil au fost doar uitate acolo. 

Vin cu un sfat pentru politicieni: de sărbători mai bine tăceți. Un text frumos și o poză culeasă de pe unde ați apucat nu ne aduce zâmbetul pe buze. Din contra, mai mult simt dispreț. 

PS: M-am raportat doar la câțiva politicieni de pe plan local. Dacă se rezolvă atitudinea acestora, abia apoi putem critica pe alții, la nivel mai înalt. 

