Nu m-am gândit decât la o formă asemănătoare a “Fericirilor” din Biblie în momentul în care a fost lansat ultimul atac la adresa mea. 

Este vorba despre o mișcare a mai multor tineri reprezentanți de ONG-uri locale, care s-au reunit de Crăciun pentru a se respecta L350/2005. Și asta s-a întâmplat. Practic, am reușit să forțăm autoritățile locale să constituie un buget pentru tineri, în valoare de 300.000 de lei. Perfect! Problema vine acum.  

În momentul în care s-a pus în discuție constituirea unui Consiliu Consultativ pentru Probleme de Tineret, interesele Flower Power și probabil unele ascunse, sau pur și simplu rea voință, ies la iveală. Demersul pentru constituirea unui Consiliu Consultativ a intrat în impas pentru că anumiți reprezentați de ONG-uri ar spune că este ilegal. Fals. Bine, unul sau doi probabil că nu au înțeles încă de ce este legală constituirea acestui consiliu. Alții au tăcut până au ieșit cu atacuri la persoană. La persoana mea și nu numai. Doi suntem. Eu și Cristi. Reprezentantul “Iubim Natura” spune tare și răspicat că, vezi Doamne, fiind an electoral, dorim constituirea acestui Consiliu(care este legal!) pentru a primi, citez, “firmituri” de la anumiți politicieni implicați activ în viața politică băcăuană. Este an electoral, sunt apolitic, nu am drept de candidatură și am criticat mereu blatul penelisto-pesedist aka useliada. Fain este că sunt acuzat că aș primi pomeni de la anumiți politicieni pentru…a lupta pentru tineri și pentru a primi bani de la buget. Ce ironic. Ne-am tâmpit. 

Mi se pare că ăia săraci cu duhul sunt mereu cu zâmbetul pe buze. E fain să activezi într-un ONG care face întâlniri Flower Power și discută mereu despre cât de tare este să faci voluntariat, dar nu lupți și nu reprezinți interesele reale ale respectivei organizații. Cine face pomeni cu cine? 

PS: Părerea mea personală e că unii au interesul de a trage anumite proiecte pe linie moartă. Nu știu de ce, nu vreau să speculez. Dar este cam ciudat să faci voluntariat până mori. Dar culmea, nu mori de foame. Fiecare pricepe ce vrea. Ciao! 

