Mai în glumă, mai în serios, deși campania începe de ziua unui mare nemernic, adică subsemnatul, se pare că startul a fost furat sub o formă sau alta. Da, PNL a lansat “Proiect pentru Bacău” și a pus bannere prin oraș. Am discutat acest subiect când a făcut Cristi sesizare la Autoritatea Electorală Permanentă(AEP). Dar de M10, vă amintiți? Hai să vă dau una bună! Pe modelul macovist, PSD Bacău dă cu bâta-n baltă. Dacă ieșirile pe care deputatul Cosmin Necula le avea în mijlocul cetățenilor, îmi plăceau, pentru că mereu am fost de părere că politica se face în stradă, ei bine, a venit momentul să îmi dau seama că lupul își schimbă părul, dar năravul…și aici mă refer la Partidul Social Democrat. Da, este pro ideologiei lor să lupte pentru un anumit segment. Perfect adevărat, dar, domnle, se vede că PSD-ul a rămas cu același tip de campanii: șiretlicuri la modă, care prind la cei slabi de înger și eventual cu puțin spirit de caterincă-n sânge. Iar d-ăla avem cât vreți, că doar suntem români, ce mama dracului! Sloganul campaniei este #schimb. 

  
Adică, schimb eu-partidul, schimb eu-candidatul, sau schimb doar metoda de câștigare a votului? Am să las deoparte triunghiul conspiraționist al Illuminati, cu masonii și culmea, liberalismul în sânge, precum și pătrățelul roșu care probabil semnifică un pesedist care stă la baza sistemului, care îl susține, acela fiind chiar tu, dacă susții mișcarea. Nu știu, interpretez și eu ce văd, ca orice român, la o bere și o pungă de semințe, pe blog și pe Facebook. Dar am zis că nu analizez mesajul ascuns, ci că vă dezvălui pagina de câștigat voturi prin cea mai proastă metodă cu putință: 

  1. În primul rând, aceștia nu fac decât să atace administrația din ultimii 12 ani. Nu poți câștiga votând împotriva altcuiva, că Iohannis e doar unul în țara asta, oameni buni! Iar politica nu se face așa, dar ăsta să rămână secretul nostru 🙂 
  2. În al doilea rând, aceștia se folosesc de celebrul Ion, care-i pesedist și care și-a băgat capul într-un triunghi masonic. Ăla cu #schimb ca slogan.

Aici, câteva exemple: 

   
   
Trebuie să recunosc că admir imaginile, sunt haioase, dar din păcate mie nu îmi denotă decât un start de campanie furat, iar principala armă: atacul asupra celorlalți. Mi se pare ridicol. Ca un partid care dorești să câștigi alegerile și ai și potență financiară, păi poți face la meeting-uri cu cetățenii de o ia spiritul civic razna, ca să îmi adaptez limbajul la situația prezentată. Dar na, fiecare decide cum vrea și ce vrea să facă. Eu doar am spus o părere 🙂 

