Mă refer strict la doamna Theodoa Șotcan, care, a fost lăudată astăzi, în urma rezultatelor de la examenul de Bacalaureat, de către baronul PSD Dragoș Benea. 


Întrebarea mea este, cum și cu ce a contribuit doamna inspectoare? Nu o condamn, dar, de ce i se pupă mână pentru niște rezultate la care nu a contribuit? A dat doamna Șotcan examenul de BAC? Nu. A plătit doamna Șotcan, sau PSD, că aceasta-i culoarea ISJ Bacău și multor ISJ-uri din țară, ore suplimentare profesorilor pentru a lucra cu elevii? Nu! 

Am dat bacalaureatul anul acesta, am promovat, nu cu o notă extraordinară, dar nici nu-mi doream una, dar ceea ce pot spune e că meritul nu este nici al doamnei Șotcan(al ei, deloc), dar nici al meu 100%. Dacă sunt persoane care trebuie într-adevăr felicitate pentru rezultatele mele și ale colegilor mei, aceia sunt profesorii noștri, care ne-au suportat și s-au stresat să ne intre ceva-n cap și părinții. Personal, sunt un tip foarte încăpățânat care am refuzat constant să învăț ceea ce s-a predat în școală, pentru că mi s-au părut niște noțiuni(o parte, din păcate majoritară) de care nu mă voi folosi în viață. Dar cei ce trebuie felicitați sunt profesorii, în primul rând, că și-au omorât neuronii și că s-au stresat cu mine și alți elevi din categoria mea. În niciun caz doamna Șotcan. 

ISJ-urile trebuiesc desființate, iar ARACIP-ul trebuie să preia sarcinile atribuite unei structuri politizate, care papă bani grei de la bugetul de stat. Dar dacă nici promovabilitatea jenantă de 66.7% de anul acesta nu vă motivează și împinge spre schimbare, de ce șoc are nevoie societatea pentru a conștientiza criza de identitate și cultură a acestei țări?

Totul pleacă de le educație, iar până când nu va dispărea politizarea și transformarea educației într-un business, vom crește din ce în ce mai mulți dobitoci. Aici, pe băncile școlii unde altădată alții își toceau coatele pentru un viitor mai bun. Din păcate, tot cei muncitori vor suferi. 

Aplauze, Theodora Șotcan. 

