Am constatat din ce în ce mai mult în ultimul timp că, din păcate, mediul online afectează cu adevărat alegerile și opțiunile cetățenilor cu privire la viitorul pe care îl aleg din punct de vedere politic. Propaganda este din ce în ce mai puternică iar societatea, tot mai mult scufundată în mediul online și Facebook în mod special, este ușor de manipulat. Televizorul nu mai este un punct de interes pentru tânăra generație, Facebook-ul și mediul online acaparând atenția, alături de câțiva pokemoni rătăciți. Dar n-am să dezleg acum misterul lui Zuckerberg și Pikachu, ci am să vorbesc despre cel mai nou proiect pe care l-am demarat și care sper să aibă cât de cât succes, mai ales pe plan local, iar aici mă refer la județul și municipiul Bacău.

Se numește Dialoguri și este susținut de NOI#Bacău și Teodor Avadani. Conceptul este simplu, dorim să purtăm niște conversații libere și constante cu aleșii, în vederea destrămării acelei bariere clasice dintre ales și alegător. Astfel, dorim ca ceea ce vorbim să nu rămână doar promisiuni sau vorbe goale, ci un mod de comuncare cu cetățenii, într-un oraș în care presa este inexistentă sau cumpărată. Primul dialog a avut loc cu noul primar ales al Bacăului, Cosmin Necula, care poate fi urmărit la acest link . Pentru orice sugestii, întrebări sau critici, fie ele constructive sau nu, mă găsiți aici sau pe Facebook 🙂

13902167_10201856712176182_1413466855_o

 

