Iată că, surprinzător, avem deja primele anunțuri cu privirea la candidații pentru Parlamentul României. Nu este vreun partid politic care să-și fi anunțat lista, nici vreun independent trecut deja cu succes printr-un proces electoral, cum ar fi Ghingheș sau Șova, ci este vorba despre un tânăr băcăuan, fost membru PSD, care a decis să se implice în viața politică. Și vrea la Camera Deputaților.

Mă bucur că există tineri care doresc ceva nou, care doresc o reală schimbare și care se implică activ. Pe această cale îl felicit pe Marius pentru decizia luată și îi doresc mult succes! Iar dacă va avea nevoie de sprijinul meu, îl voi acorda, dar doar dacă va avea un program convingător și va demonstra că merită. Ajutorul ar consta într-o semnătură de susținere și promovare(dacă voi considera că este cazul), bineînțeles! 🙂

Acum, cel mai important sfat pe care aș putea să îl ofer ar fi să renunțe la practicile „neortodoxe” și de partid, care nu sunt demne de un „candidat al tinerilor” care se vrea să aibă principii sănătoase. Dar îmi doresc ca Marius să dovedească contrariul și să se pună serios pe treabă.

Candiatura a fost anunțată pe Facebook:

Am decis să candidez.
Deputat Independent in Parlamentul României.

Nici o forță politică nu dorește ca tu să te implici. Aceasta este împotriva investiției lor în gașca de partid. Dacă tinerii s-ar implica aceștia nu ar mai putea fi exploatați, subjugați, nu mai pot fi forțați să participe la o societate coruptă. Aceștia se vor manifesta, își vor manifesta individualitatea, vor dori să trăiască în libertate. Libertatea vine odată cu înțelepciunea, dar nici un partid nu își dorește ca tu să fii liber.

Generația mea înseamnă Revoluție. Și iată că ea se produce. Generația mea vine cu principii, valori, credințe, abordări progresiste, inovație și idealuri umane. Cred în forța și inteligența tinerilor, sunt mândru de generația care vine din urmă, tinerii frumoși, curați, inteligenți, pe care mizez că vor ajuta la adevărata schimbare care ne-o dorim cu toții.

Mă bucur de susținerea lor in Bacău, dar și în țară, împreună pentru un singur țel, o Românie și a noastră. M-am bucurat să aflu că am susținerea tinerilor în acest demers, și că împreuna cu ei, împreună cu voi, vom crea un precedent frumos în iarnă. Așa cum v-am spus, nu eu contez, ci ceea ce noi propunem, indiferent de rezultat, voi merge până la capăt pentru a ne face cunoscute propunerile noastre.

Plecând la o luptă, m-am asigurat că nu sunt singur, Însă fiecare ajutor reprezintă un plus valoare, de aceea dacă și tu vrei ca împreună să avem un cuvânt greu de spus, te așteptăm alături de noi. În această luptă am nevoie de tine. Împreună putem strânge 7.000 de semnături. Daca te-am convins, te invit sa-mi fii alături acordandu-mi o semnatură ce ma va ajuta să mă bat cu ei pentru interesul tinerilor.

Dacă vrei să semnezi pentru mine, lasă-mi un mesaj, venim noi la fiecare dintre voi, la locul de muncă, în familie, pe scara blocului, pe strada ta, în cartierul tău.

Marius Apostol Candidatul Tinerilor in Parlamentul României!

Am decis să candidez. 

Deputat Independent in Parlamentul României.

Nici o forță politică nu dorește ca tu să te implici. Aceasta este împotriva investiției lor în gașca de partid. Dacă tinerii s-ar implica aceștia nu ar mai putea fi exploatați, subjugați, nu mai pot fi forțați să participe la o societate coruptă. Aceștia se vor manifesta, își vor manifesta individualitatea, vor dori să trăiască în libertate. Libertatea vine odată cu înțelepciunea, dar nici un partid nu își dorește ca tu să fii liber.

Generația mea înseamnă Revoluție. Și iată că ea se produce. Generația mea vine cu principii, valori, credințe, abordări progresiste, inovație și idealuri umane. Cred în forța și inteligența tinerilor, sunt mândru de generația care vine din urmă, tinerii frumoși, curați, inteligenți, pe care mizez că vor ajuta la adevărata schimbare care ne-o dorim cu toții.

Mă bucur de susținerea lor in Bacău, dar și în țară, împreună pentru un singur țel, o Românie și a noastră. M-am bucurat să aflu că am susținerea tinerilor în acest demers, și că împreuna cu ei, împreună cu voi, vom crea un precedent frumos în iarnă. Așa cum v-am spus, nu eu contez, ci ceea ce noi propunem, indiferent de rezultat, voi merge până la capăt pentru a ne face cunoscute propunerile noastre.

Plecând la o luptă, m-am asigurat că nu sunt singur, Însă fiecare ajutor reprezintă un plus valoare, de aceea dacă și tu vrei ca împreună să avem un cuvânt greu de spus, te așteptăm alături de noi. În această luptă am nevoie de tine. Împreună putem strânge 7.000 de semnături. Daca te-am convins, te invit sa-mi fii alături acordandu-mi o semnatură ce ma va ajuta să mă bat cu ei pentru interesul tinerilor.

Dacă vrei să semnezi pentru mine, lasă-mi un mesaj, venim noi la fiecare dintre voi, la locul de muncă, în familie, pe scara blocului, pe strada ta, în cartierul tău.

Marius Apostol Candidatul Tinerilor in Parlamentul României!

