Dedic un nou articol băcăuanilor, având în vedere că independentul din Consiliul Județean Bacău, Sorin Șova, ne-a anunțat astăzi cu zâmbetul pe buze, pe Facebook, că pe 11 decembrie ne putem pune ștampila pe numele lui, că el candidează indpendent la Camera Deputaților.

Îndependentul care a reușit surpriza la locale și care a colectat 16.000 de voturi de la băcăuani, a postt astăzi pe Facebook:

DRAGI BACAUANI,
Voi candida ca INDEPENDENT.
Refuz sa ma resemnez si cred cu toata convingerea, ca a venit timpul ca lucrurile sa fie facute de noi, oamenii simpli. Am ramas si voi ramane fidel crezului, potrivit caruia, singurii mei aliati ati fost, sunteti si ramaneti dumneavoastra .
Responsabilitatea votului din luna iunie 2016, ma onoreaza si ma obliga in acelasi timp pentru a nu fi impasibil la ceea ce se intampla. Am optat pentru Camera Deputatilor, datorita faptului ca am obligatia morala fata de cei peste 16.000 de bacauani care mi-au acordat incredere in luna iunie a acestui an, si nu numai pentru acestia.
Ma veti regasi pe liste intr-un mod extrem de simplu : INDEPENDENT.
Asta pentru ca procesul ireversibil de insanatosire al acestei tari nu mai poate fi
oprit, oricat si-ar dori unii sau altii. Trebuie sa traiti si sa credeti alaturi de mine ca revolutia implicarii a inceput.

-Sorin ȘOVA- candidat independent la Camera Deputaților

Bun, acum, întrebarea mea vine: cum a strâns domnul candidat semnăturile? Pentru un candidat independent, în județul Bacău, ai nevoie cam de 8000 de semnături. Eu n-am văzut pe Facebook nicio postare, niciun cort, nimic. Dar domnul Șova este totuși legături strânse cu Poșta Română, fiind lider de sindicat. Oare să fie vreun abuz în serviciu sau conflict de interese la mijloc? Hm. Păcat, dacă nu se proceda așa, chiar i-aș fi oferit votul meu domnului Șova, chiar dacă în primele 4 luni de mandat din CJ nu a făcut absolut nimic spectaculos și demn de cele 16.000 de suflete care și-au pus încrederea în dânsul.

 

Om vedea ce va fi.

